http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/2008/12/blog-post_06.html
Μόνοι σας ξεσκεπάζεστε και βγάζετε τη…μαντίλα,προπαγανδιστές των Μμε…
Τελικα,το ειδαμε κι αυτο…οι πασης φυσεως φανατισμενοι χριστιανομαχοι δημοσιογραφοι,που κυριολεκτικα λυσσανε τους τελευταιους μηνες εναντιον της Ορθοδοξης Χριστιανικης πιστης,με αφορμη το “σκανδαλο” του Βατοπαιδιου,να φτανουν στο σημειο να μας προβαλλουν μετα…βαιων και κλαδων,το μουσουλμανικο “μοντελο” ζωης ως “κοινωνικα αποδεκτο” και “σεβαστο ως προς τη διαφορετικοτητα του”…δεν το πιστευετε;Διαβαστε το παρακατω αρθρο που δημοσιευτηκε σημερα στον “Ελευθερο” Τυπο,απο καποια Μαριτινα Ζαφειριαδου:…
Αιώνες συνύπαρξης, κοινές παραδόσεις και αμοιβαίες υποσχέσεις για σεβασμό στη διαφορετικότητα δεν έχουν κάνει ακόμα οικεία την εικόνα της μουσουλμανικής μαντίλας στη γυναίκα της διπλανής πόρτας. Πολλοί Ελληνες θεωρούν τη μαντίλα ως ένα παρωχημένο έθιμο, που εκφράζει τον πουριτανισμό των μουσουλμάνων και την υποδούλωση της γυναίκας στον άντρα της.
Δεν πρόκειται όμως για έθιμο, αλλά για ένδειξη πίστης. Και οι μουσουλμάνες στην Ελλάδα επιλέγουν μόνες τους αν θα τη φορούν ή όχι. Οταν το κάνουν, είναι γιατί τους εκφράζει ο τρόπος ζωής που υποδηλώνει και όχι επειδή τους το επιβάλλει κάποιος άλλος.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η 27χρονη Μπαϊάν Σαγιάιντα από την Ιορδανία. Ηρθε στην Αθήνα πριν από οκτώ χρόνια και μόλις πήρε το πτυχίο της στην Ιατρική. Είναι παντρεμένη και έχει μία κορούλα τριών ετών. «Με τον άντρα μου ερωτευτήκαμε στο πανεπιστήμιο. Για τους πιστούς του Ισλάμ δεν υπάρχει άλλος δρόμος ύστερα από αυτό. Σε έξι μήνες παντρευτήκαμε». Είναι μια σύγχρονη γυναίκα που ξέρει να πετυχαίνει ό,τι θελήσει, πράγμα που αποδίδει στη μεγάλη πίστη της σε ό,τι κάνει. Εξ ου και το όνομα της κόρης της. Γιακίν. Ετυμολογικά σημαίνει «απόλυτη αλήθεια», ενώ η θρησκευτική του έννοια είναι «η πίστη στον Θεό ότι θα καταφέρω αυτό που θέλω».
Στο πανεπιστήμιο δεν δυσκολεύτηκε πολύ, αφού οι περισσότεροι σέβονταν τη θρησκεία της. Ο δρόμος όμως για μια παντρεμένη φοιτήτρια με μαντίλα στην Ελλάδα δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα.
«Οι δυσκολίες άρχισαν όταν έμεινα έγκυος. Το Ισλάμ υπαγορεύει, εφόσον υπάρχει η δυνατότητα, οι γυναίκες να πηγαίνουν σε γυναίκες γιατρούς και οι άντρες σε άντρες. Εψαξα πολύ, αλλά κανένα δημόσιο νοσοκομείο δεν μπορούσε να μου εξασφαλίσει αυστηρά γυναικείο περιβάλλον στον τοκετό.
Ετσι, έκανα αιματηρές οικονομίες προκειμένου να πάω σε ιδιωτική κλινική. Επειτα, ήταν η άδεια παραμονής για το παιδί. Τρία χρόνια μετά τη γέννησή της και ακόμα προσπαθώ να λύσω το πρόβλημα, αφού οι υπηρεσίες υποστηρίζουν ότι οι φοιτητές έρχονται για να σπουδάσουν και να φύγουν, όχι για να κάνουν οικογένεια. Για μένα, όμως, μια σχέση εκτός γάμου και μια έκτρωση συνιστούν μεγάλες αμαρτίες και το Ισλάμ λέει ότι μεταξύ της δυσκολίας και της αμαρτίας επιλέγεις τη δυσκολία και ο Θεός βοηθός». Σε όσους παραξενεύονται, εξηγεί γιατί φορά χιτζάμπ (σ.σ.: ρούχα που καλύπτουν όλο το σώμα εκτός από το πρόσωπο και τα χέρια και δεν περιγράφουν τη γυναικεία σιλουέτα). «Είναι απαραίτητο για την προστασία της γυναίκας και των ρόλων της ως συζύγου, μητέρας, εργαζόμενης…».
Οι γείτονές της πάντως στους Αμπελοκήπους την αποδέχονται όπως είναι, ενώ οι φίλοι του ζευγαριού δεν πίνουν κρασί όταν τρώνε μαζί τους και δεν παραγγέλνουν ποτέ χοιρινό στην ταβέρνα.
Για την 33χρονη Ράσα Ακάρι από τη Συρία, παρά τους αρχικούς δισταγμούς της, η μαντίλα δεν αποτέλεσε πρόβλημα όσο σπούδαζε. «Ηρθα στην Ελλάδα πριν από 18 χρόνια. Τελείωσα το Λυβικό Σχολείο και σπούδασα εργοθεραπεία σε ΤΕΙ. Στην αρχή δεν φορούσα μαντίλα. Δίσταζα… Μέσα μου όμως είχα την ανάγκη να εκφραστώ όπως πίστευα. Οταν, στο δεύτερο χρόνο των σπουδών μου, τη φόρεσα, η συμπεριφορά των γύρω μου δεν άλλαξε στο ελάχιστο».
Τα προβλήματα άρχισαν όταν έπρεπε να βρει δουλειά. «Είχα πάρει το πτυχίο μου με πολύ καλό βαθμό και το αντικείμενό μου είχε μεγάλη ζήτηση. Ομως οι εργοδότες δεν έβλεπαν το βιογραφικό μου. Εμεναν στη μαντίλα… Υστερα από τέσσερα χρόνια αναζήτησης, έγινα εθελόντρια στον Οίκο Τυφλών στην Καλλιθέα και ένα χρόνο αργότερα με προσέλαβαν».
Σήμερα, παντρεμένη πια με τρία παιδιά, εξηγεί ακόμα στους γύρω της ότι δεν φοράει μαντίλα επειδή της το επιβάλλει ο σύζυγος ή ο πατέρας της, αλλά από δική της επιλογή. Ζει στα Πατήσια, σε μια ήσυχη γειτονιά. Μέσα στο σπίτι μιλούν αραβικά, ενώ και η διακόσμηση είναι ανάλογη. Η ζωή τους όμως όχι.
Αν εξαιρέσει κανείς την περίοδο του ραμαζανιού και την ώρα της προσευχής, η ζωή κυλά σε άκρως ελληνικούς ρυθμούς. Ετσι, διασκεδάζει όταν σε κάποια ταβέρνα της Χασιάς την Κυριακή ο σερβιτόρος προσέχει τη μαντίλα και απευθυνόμενος με νόημα στον άντρα της λέει: «Ξέρω, εσένα δεν σε αφήνει η γυναίκα σου να πιεις κρασί. Να φέρω λίγο στα κρυφά;».
Μια Ελληνίδα με το Ισλάμ
Τελείως συνειδητή απόφαση ήταν για τη 42χρονη Ελληνίδα κ. Ελένη Φιωτάκη το να ασπαστεί το Ισλάμ. «Θεωρώ το Ισλάμ ως το επόμενο βήμα του χριστιανισμού, γι’ αυτό και το επέλεξα στα 35 μου χρόνια. Για μένα η Παλαιά Διαθήκη, η Καινή Διαθήκη και το Κοράνι αποτελούν μία τριλογία.
Ετσι τώρα βρίσκομαι στο στάδιο της ολοκλήρωσης», σημειώνει η μαία από την Κρήτη που διδάσκει Νοσηλευτική σε επαγγελματικό λύκειο στην Αθήνα. «Διάβασα το Κοράνι ξεπερνώντας την ιδεολογία ότι το Ισλάμ σημαίνει τζιχάντ - ιερός πόλεμος και ότι η γυναίκα είναι ένα τίποτα. Και είμαι σίγουρη πως όποιος το διαβάσει προσεκτικά δεν θα βρει τίποτα τέτοιο εκεί μέσα». Οσο για τη μαντίλα, δεν φαίνεται να της προκαλεί σοβαρά προβλήματα στη δουλειά της, καθώς, όπως λέει, «τα παιδιά ενδιαφέρονται για το πώς τους φέρεσαι».
Οπως βλεπετε,το συγκεκριμενο αρθρο εχει γραφτει απο ΓΥΝΑΙΚΑ.Κανεις φανατικος ισλαμιστης δεν εβαλε το χερι του σ’αυτο.Γιατι πολυ απλα,εδω εχουμε να κανουμε με μια αγιογραφια της…μαντιλας και κατα συνεπεια ολοκληρου του μουσουλμανικου τροπου ζωης.
Παραβλεπουμε το πολυπολιτισμικο παραμυθακι που θελει να μας πλασαρει το παραπανω κειμενο και στεκομαστε μοναχα στη θρησκευτικοκοινωνικη του διασταση:η οποια,ουτε λιγο ουτε πολυ,εξυμνει τις αυστηρες αρχες του μωαμεθανισμου,προβαλλοντας τις ως απολυτα φυσιολογικες,δημοκρατικες και φυσικα,ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ!!!
Καμια αντιρρηση…ας κυκλοφορουν και με μπουρκα στο κεντρο της Αθηνας,αν θελουν…ομως,αγαπητη συντακτρια του αρθρου,θα μας πειτε τη γνωμη σας για τα παρακατω:
-Επιτρεπεται ο ΕΛΛΗΝΑΣ πολιτης και ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ να κανει το σταυρο του,να υπερασπιζεται και να εξασκει την πιστη του;Γιατι απ’οτι μας δειχνουν και μας λενε οι συναδελφοι σας τους τελευταιους μηνες,οποιος κανει τα παραπανω αυτονοητα,κινδυνευει να χαρακτηριστει…golden boy του Εφραιμ!
-Επιτρεπεται η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ να αρνειται την αμβλωση θεωρωντας τη δολοφονια,χωρις να επεμβαινουν τα φεμινιστικα τσουτσεκια εναντιον της;Επιτρεπεται να ντυνεται συντηρητικα,να ΜΗ ΔΕΧΕΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ και λοιπα θολοπροοδευτικα παραμυθακια,χωρις να κινδυνευει να χαρακτηρισθει οπισθοδρομικη,θεουσα και ανεραστη;
-Επιτρεπεται να υπεραμυνομαστε του Αβατου του Αγιου Ορους και των υπολοιπων παραδοσεων της θρησκειας μας;Γιατι οταν καποιος τολμησει να μιλησει γι’αυτο το θεμα,κινδυνευει να κατασπαραχθει απο τις…”φεμινιστριες”-ΜΑΛΛΟΝ ΛΕΣΒΙΕΣ-του Συριζα.
-Τελος,υπαρχει σεβασμος στην Ορθοδοξη Χριστιανικη θρησκεια στη χωρα μας;Γιατι στο αρθρο δεν ειδαμε να γραφεται ΤΙΠΟΤΑ ουτε για τους εξευτελισμους γυναικων απο το Ισλαμ,ουτε για τις δολοφονιες αυτω λογω μοιχειας,ουτε για τον προσηλυτισμο που επιχειρει η εν λογω θρησκεια,ουτε για το φανατισμο που καλλιεργει.Και φυσικα-αυτο δα ελειπε-απολυτως τιποτα για σουλτανικα φιρμανια και χρυσοβουλα που κατοχυρωνουν τις περιουσιες των μουσουλμανων…αυτα δεν ενοχλουν κανεναν,το Βατοπαιδι τους μαρανε…
Αλλα ειστε τοσο υποκριτες,που απαιτειτε “σεβασμο στη διαφορετικοτητα” των αλλων θρησκειων,οταν εσεις οι ιδιοι ΚΑΤΑΠΑΤΕΙΤΕ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ!
Και οχι,δεν ειμαστε τοσο αφελεις ωστε να πιστευουμε οτι αυτη η προπαγανδα υπερ του μωαμεθανισμου ειναι τυχαια,ενοσω εξελισσεται με αμειωτο ρυθμο η κατασυκοφαντηση οτιδηποτε Ορθοδοξου…το παιχνιδι σας το ξερουμε καλα:οσο αποδομειτε εναν θεσμο,αλλο τοσο προβαλλετε “αντιβαρα”,εστω κι αν αυτα ειναι πολυ χειροτερα απ’αυτα που προσπαθειτε να καταστρεψετε.
Το κακο για σας ειναι οτι ο κοσμος σιγα-σιγα σας παιρνει χαμπαρι και σε λιγο δε θα σας δινει καμια απολυτως σημασια…αλλα ισως ειναι καλυτερα ετσι:γιατι τοτε,η συντακτρια του ΕΤ και οι λοιπες δηθεν…φεμινιστριες και λοιπες συνιστωσες,θα μπορεσουν-ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!-να αφοσιωθουν απερισπαστα σ’αυτο που παντα ονειρευονταν…
ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΟΥΝ ΜΕ ΜΑΝΤΙΛΑ ΚΑΙ ΧΙΤΖΑΜΠ,ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΝ ΡΑΜΑΖΑΝΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΟΥΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΜΗΝΕΣ,ΧΩΡΙΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ΣΥΜΦΩΝΑ…
Για να αποφευχθουν παρεξηγησεις,εμεις σαφως υποστηριζουμε το δικαιωμα του καθενος να ντυνεται και να συμπεριφερεται οπως θελει ή του οριζει η θρησκεια του,αρκει φυσικα να μην ενοχλει τους αλλους.Η διαφορα ειναι πως αυτο πρεπει να ισχυει ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ και οχι επιλεκτικα,εξυπηρετωντας διαφορους Δουρειους Ιππους που ηδη δρουν στη χωρα μας.Οποιος ευαγγελιζεται “σεβασμο στη διαφορετικοτητα” με δυο μετρα και δυο σταθμα,μονο εκ του πονηρου κινειται…